dimecres, 28 de maig del 2014

Ni un pas enrere!

A nivell nacional vull felicitar a les forces sobiranistes que han apostat per votar el 9N i, en especial,  a Esquerra Republicana de Catalunya  per ser la clara guanyadora.
Vull felicitar al poble de Catalunya  pel percentatge de vots superior a la mitja espanyola i europea.  Amb aquest increment demostrem que Catalunya  vol votar el 9N i que creiem en Europa.
A nivell local vull agrair a la gent del meu poble, l’Ametlla de Mar, per haver dipositat la seva confiança en la meva persona.  Convergència i Unió a la Cala ha guanyat, i ha estat el poble més gran de les Terres de l’Ebre on hem obtingut la majoria de vots.
A nivell personal he gaudit d’un bon grup de persones que m’han encoratjat i m’han donat el seu suport dia a dia. I sé que ho han fet perquè creuen en una Catalunya millor, i han volgut sumar esforços en un projecte que, des de la meva modesta candidatura, he defensat amb tot l’entusiasme. Ara tinc la responsabilitat de continuar, de seguir en aquest camí de lluita per a la independència, de sumar les forces per a ser lliures, i com diu el nostre president: NI UN PAS ENRERE! "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada